ا
-
انقلاب صنعتی چهارم
طراحی و مدلسازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]
پ
-
پذیرش فناوری
بررسی نقش واسطههای نوآوری در پذیرش فناوریهای نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
ت
-
تحلیل شبکۀ اجتماعی
ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشههای نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
-
تحول دیجیتال
طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفتوگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
-
تحول دیجیتال
طراحی و مدلسازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]
-
توانمندی فناورانه
یکپارچهسازی دانش فناوریهای جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
خ
-
خوشه نوآوری
ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشههای نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
د
-
دروازهبان فناوری
ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشههای نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
س
-
سازمانهای میانجی
جنبههای پنهان سازمانهای میانجی نوآوری: مروری نظاممند از منظر گونهشناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]
ش
-
شرکت ایرانخودرو
طراحی و مدلسازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]
ص
-
صنعت ۴
طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفتوگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
-
صنعت خودرو
بررسی نقش واسطههای نوآوری در پذیرش فناوریهای نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
-
صنعت نفتوگاز دریایی
طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفتوگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
ظ
-
ظرفیت جذب
ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشههای نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
ع
-
عملکرد نوآورانه
ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشههای نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
ف
-
فناوریهای دیجیتال
طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفتوگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
-
فناوریهای نوظهور
بررسی نقش واسطههای نوآوری در پذیرش فناوریهای نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
ک
-
کارکردهای سازمانهای میانجی
جنبههای پنهان سازمانهای میانجی نوآوری: مروری نظاممند از منظر گونهشناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]
گ
-
گونهشناسی صنایع
جنبههای پنهان سازمانهای میانجی نوآوری: مروری نظاممند از منظر گونهشناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]
م
-
محدودیتهای تحریمی
بررسی نقش واسطههای نوآوری در پذیرش فناوریهای نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
-
مدیریت نوآوری
یکپارچهسازی دانش فناوریهای جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
-
معادن و صنایع معدنی
یکپارچهسازی دانش فناوریهای جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
-
موج نوآوری بلند
یکپارچهسازی دانش فناوریهای جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
ن
-
نظام نوآوری
جنبههای پنهان سازمانهای میانجی نوآوری: مروری نظاممند از منظر گونهشناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]
-
نظریۀ دادهبنیاد
طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفتوگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
و
-
واسطههای نوآوری
بررسی نقش واسطههای نوآوری در پذیرش فناوریهای نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
ی
-
یکپارچهسازی دانش فناورانه
یکپارچهسازی دانش فناوریهای جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد