نمایه کلیدواژه ها

ا

  • انقلاب صنعتی چهارم طراحی و مدل‏سازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]

پ

  • پذیرش فناوری بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]

ت

  • تحلیل شبکۀ اجتماعی ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]
  • تحول دیجیتال طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
  • تحول دیجیتال طراحی و مدل‏سازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]
  • توانمندی فناورانه یکپارچه‌سازی دانش فناوری‌های جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]

خ

  • خوشه نوآوری ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]

د

  • دروازه‌بان فناوری ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]

س

  • سازمان‏‌های میانجی جنبه‌های پنهان سازمان‌های میانجی نوآوری: مروری نظام‏مند از منظر گونه‌شناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]

ش

  • شرکت ایران‌‌خودرو طراحی و مدل‏سازی تحول دیجیتال مبتنی بر انقلاب صنعتی نسل چهارم در صنعت خودروسازی [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 148-174]

ص

  • صنعت ۴ طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
  • صنعت خودرو بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
  • صنعت نفت‌وگاز دریایی طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]

ظ

  • ظرفیت جذب ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]

ع

  • عملکرد نوآورانه ارائه چارچوبی برای تحلیل ظرفیت جذب خوشه‌های نوآوری با رویکرد SNA (مطالعه موردی: ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 99-116]

ف

  • فناوری‌های دیجیتال طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]
  • فناوری‌های نوظهور بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]

ک

  • کارکردهای سازمان‏های میانجی جنبه‌های پنهان سازمان‌های میانجی نوآوری: مروری نظام‏مند از منظر گونه‌شناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]

گ

  • گونه‌شناسی صنایع جنبه‌های پنهان سازمان‌های میانجی نوآوری: مروری نظام‏مند از منظر گونه‌شناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]

م

  • محدودیت‌های تحریمی بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]
  • مدیریت نوآوری یکپارچه‌سازی دانش فناوری‌های جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
  • معادن و صنایع معدنی یکپارچه‌سازی دانش فناوری‌های جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]
  • موج نوآوری بلند یکپارچه‌سازی دانش فناوری‌های جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]

ن

  • نظام نوآوری جنبه‌های پنهان سازمان‌های میانجی نوآوری: مروری نظام‏مند از منظر گونه‌شناسی صنایع [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 37-74]
  • نظریۀ داده‌بنیاد طراحی مدل تحول دیجیتال در صنعت نفت‌وگاز دریایی در ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 117-147]

و

  • واسطه‌های نوآوری بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36]

ی

  • یکپارچه‌سازی دانش فناورانه یکپارچه‌سازی دانش فناوری‌های جدید در صنایع با موج نوآوری بلند: (مطالعه موردی: حوزۀ معادن و صنایع معدنی ایران) [دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 75-98]