جعفرنژاد، احمد؛ محسنی، مریم؛ عبدالهی، علی (1393). ارائه رویکرد ترکیبی PROMETHEE-AHP فازی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات (مورد مطالعه: صنعت هتلداری). مجله چشمانداز مدیریت صنعتی، 4(14)، 69-92.
رضائی پندری، عباس؛ آذر، عادل؛ تقوی، الهوردی؛ مقبل باعرض، عباس (1393). ارائه مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد نگاشتشناختی فازی (مورد مطالعه: صنعت بیمه). مجله چشمانداز مدیریت صنعتی، 4(4)، 75-93.
شاهین، آرش؛ دژطاهریان، مریم (1394). ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخصهای عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخصها (NIS) (مورد مطالعه: یک زنجیره تأمین دوسطحی دوسویه). فصلنامه علوم مدیریت ایران، 10 (39)، 87-115.
محقر، علی؛ جعفرنژاد، احمد؛ مدرس یزدی، محمد؛ صادقی مقدم، محمدرضا (1392). ارائه الگوی جامع هماهنگی اطلاعاتی شبکه تأمین خودروسازی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت فناوری اطلاعات، 5(4)، 161-194.
مستقیمی، محمودرضا؛ رمضانیان، محمدرحیم؛ اسماعیلزاده، محمد (1392). دستهبندی شاخصهای اندازهگیری عملکرد زنجیره تأمین خدمات با استفاده از معیارهای مدل اسکور و مدل سرکوال. دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستمها. اصفهان، نجف آباد، 6-7 اسفند.
مستقیمی، محمودرضا؛ رمضانیان، محمدرحیم؛ اسماعیلزاده، محمد (1394). شناسایی و اولویتبندی معیارهایی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات. مدیریت صنعتی، 7(1)، 151-174.
مشایخی، علینقی؛ فرهنگی، علی اکبر، مؤمنی، منصور؛ علیدوستی، سیروس (1384). بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایرا: کاربرد روش دلفی. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 9(3)، 191-200.
References
Anderson, L.M., Petticrew, M., Rehfuess, E., Armstrong, R., Ueffing, E., Baker, P., Francis, D., Tugwell, P. (2011). Using logic models to capture complexity in systematic reviews. Research synthesis methods, 2 (1), 33-42.
Ayçin, E., Güçlü, P., & Özveri, O. (2014). Evaluation of Service Supply Chain Performance Criteria with DANP Method. West East Institute Academic Conference in Budapest, Hungary.
Baltacioglu, T., Ada, E., Kaplan, M.D., Yurt, O., & Kaplan, Y.C. (2007). A New Framework for Service Supply Chains. The Service Industries Journal, 27(2), 105–124.
Boon-itt, S., & Pongpanarat, C. (2011). Measuring Service Supply Chain Management Processes the Application of the Q-Sort Technique. International Journal of Innovation, Management and Technology, 2(3), 217-221.
Boon-itt, S., Wong, C. Y. & Wong, C.W.Y. (2017). Service supply chain management process capabilities: Measurement development. International Journal of Production Economics, 193(C), 1-11.
Cheng, C. H., & Lin, Y. (2002). Evaluating the best main battle tank using fuzzy modification of Delphi. Human Systems Management, 5(1), 76-80.
Chithambaranathan, P., Subramanian, N., Gunasekaran, A., Palaniappan, P.L.K. (2015). Service supply chain environmental performance evaluation using grey based hybrid MCDM approach. International Journal of Production Economics, 166, 163–176.
Cho, D. W., Lee, Y. H., Ahn, S. H., & Hwang, M. K. (2012). A framework for measuring the performance of service supply chain management. Computers & Industrial Engineering, 62(3), 801-818.
Elgazzar, S.,& Elzarka, S. (2017). Supply chain management in the service sector: an applied framework. The Business and Management Review, 8 (5).
Jensen, L.A., & Allen, M.N. (1996). Meta-Synthesis of Qualitative Findings. Qualitative Health Research, 6, 553-560.
Jafarnejad, A., Mohseni, M., Abdollahi, A. (2014). Proposing a Hybrid Fuzzy PROMETHEE - AHP Approach to Performance Evaluation of Service Supply Chain (Case Study: Hotel industry). Journal of Industrial Management Perspective, 4(2). 69-92. (in Persian)
Kuo, Y. F., & Chen, P. C. (2008). Constructing performance appraisal indicators for mobility of the service industries using fuzzy Delphi method. Expert Systems with Applications, 35, 1930-1939.
McLaughlin, J.A., Jordan, G. (2015). Using Logic Models. Handbook of Practical Program Evaluation. John Wiley & Sons, Inc.
Mehrparvar, H., Shahin, A., Karbasian, M. (2014). Performance Indicators in a Service Supply Chain. International Journal of Economy, Management and Social Sciences, 3(10), 582-588.
Murry, T. J., Pipino, L. L., & Gigch, J. P. (1985). A pilot study of fuzzy set modification of Delphi. Human Systems Management, 5(1), 76-80.
Mohaqar, A., Jafarnejad, A., Modares Yazdi, M., Sadeghi Moghadam, M. (2013). Presenting a Comprehensive Model of Information Coordination of Automotive Supply Network Using Hypertext Method. Journal of Information Technology Management, 5(4), 161-194. (in Persian)
Mostaghimi, M., Ramezanian, M., Esmailzadeh, M. (2013). Classification of service supply chain performance measurement indicators using Score model and Serqual model criteria. Second National Conference on Industrial and Systems Engineering. Isfahan, 22-25 Feb2013. (in Persian)
Mostaghimi, M., Ramezanian, M., Esmailzadeh, M. (2015). Identifying and prioritizing measures for evaluating the performance of services supply chain. Industrial Management Journal, 7(1), 151-174. (in Persian)
Mashayekhi, A., Farhangi, A., Moemeni, M., Alidousti, S. (2006). An empirical study of the relationship between emotional intelligence and leadership style (transformational-transactional). Human Sciences MODARES, 9(3), 191-200. (in Persian)
Renger, R. (2002). A Three-Step Approach to Teaching Logic Models. The American Journal of Evaluation, 23 (4), 493–503.
Rezaei Pandari, A., Azar, A., Taghavi, A., Moghbel Baarz, A. (2015). A Fuzzy Cognitive Mapping Model forService Supply Chains Management Performance Measurement (Case Study: Insurance Industry). Journal of Industrial Management Perspective, 4(4), 75-93. (in Persian)
Song, D., Huang, W., & Xu, Y. (2008). Performance evaluation of professional service supply chain based upon DEA & AHP models. In Proceedings of the IEEE International Conference on Service Operations and Logistics, and Informatics, pp. 2210–2215, Beijing, China.
Shahin, A., Dez Taheriyan, M. (2015). Proposing a Solution for Selecting and Differentiating Performance Indicators of Service Supply Chain Using Net IndicatorsScore NIS The Case of a Double-Bilateral Supply Chain. Iranian journal of management sciences, 10(39), 87-115. (in Persian)
Sandelowski, M. & Barroso, J. (2006). Handbook for synthesizing qualitative research. Springer Publishing Company.
Tseng, M.L., Lim, M.K., Wong, W.P., Chen, Y.C., & Zhan, Y. (2018). A framework for evaluating the performance of sustainable service supply chain management under uncertainty. International Journal of Production Economics, 195, 359-372.
Weed, M. E. (2006). Sports tourism research 2000–2004: A systematic review of knowledge and a meta-evaluation of methods. Journal of Sport and Tourism, 11 (1), 5–30.
Zhan, B., & Zeng, Y. (2011). Port Service Supply Chain Performance Evaluation based on GRA. In Proceedings of the IEEE International Conference on Computing. Control and Industrial Engineering, Wuhan, China.
Zimmer, L. (2006). Qualitative meta-synthesis: A question of dialoguing with texts. Journal of Advanced Nursing, 53(3), 311–318.