اسدالهیبنهکاغی، اکرم (1389). بررسی وضعیت روششناسی تحقیق در پایاننامههای دانشجویان علوم ارتباطات، پایاننامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم اجتماعی، تهران
برایرپور، رباب (1389). بررسی تحلیل انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتابسنجی، علم اطلاعسنجی در پایگاه Dialog به منظور یافتن تمایزات و تشابهات بین این سه حوزه و مرزبندی آنها در ارزیابی تولیدات علمی، پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
پاپازاده، مریم (1392). تحلیل محتوای پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران از نظر کاربست مولفههای تفکر انتقادی پیتر فسیونه، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی
خاندیزجی، امیرحسین (1390). موضوعات و روشهای پایاننامههای جامعهشناسی و رابطه آنها: رویکرد انتقادی، پایاننامه کارشناسی ارشد جامعهشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم اجتماعی، تهران
رضاخانی مقدم، حامد، شجاعی زاده، داوود، نبیاللهی، عبدالاحد و معز، سهیلا (1390). تحلیل محتوای پایاننامههای آموزش بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی تهران، تربیت مدرس و علوم پزشکی ایران در سالهای 1349-1389، مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (پیاورد سلامت)، 5(1)، 80-90.
رنجبری صوفیان، وجیهه (1396). تحلیل محتوای موضوعی و روششناختی پایاننامهها و رسالههاس تحصیلات تکمیلی رشته علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سالهای 1376- 1395، پایاننامه کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی، دانشگاه تبریز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
سیدین، مهرداد و بابالحوایجی، فهیمه (1388). تحلیل محتوای پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران شمال، علوم تحقیقات تهران، علوم تحقیقات اهواز و همدان در سالهای 1372- 1386، مجله پیام کتابخانه، 15(1)، 95- 121
صفائی، بهزاد (1397). کاوش ادراکی و بهبود فرایند اشاعه فناوری نرم تجاری در صنعت نفت ایران، رساله دکتری مدیریت سیستم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز
صیفوری، سهیلا (1392). بررسی پژوهشهای انجام شده در حوزه یادگیری الکترونیکی از منظر موضوعی و روششناسی پژوهش از سال 1380 تاکنون در ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش برنامهریزی درسی، دانشگاه بوعلی سینا، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه آموزشی علوم تربیتی
عزیزی، شهریار و فرهیخته، فاطمه (1392). تحلیل محتوا، تناظر و فرا روش پایاننامههای بازاریابی در دانشگاههای منتخب تهران، مجله مدیریت بازرگانی، 5 (3)، 105-124.
علیجانی، رحیم (1395). مطالعه مقایسهای روشهای علمسنجی پژوهشهای داخلی و خارجی و ارایه مدلی برای مطالعات سنجشی، رساله دکتری رشته علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناس مشهد، دانشگاه پیامنور
فردوسی، شهرام، ملایی، فاطمه، حاجیپور، بهمن و بابایی فرجآباد، مهدیه (1398). فراروش پژوهشهای بازاریابی در ایران: بررسی نزدیکبینی در روشها، مجله پژوهشهای مدیریت در ایران، 23 (2)
قاسمی، حمید (1392). تحلیل محتوای پایاننامهها و رسالههای رشته تربیت بدنی دانشگاه پیامنور بر اساس روششناسی تحقیق، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 1 (3)، 65- 74
کشمیری، هادی، پیوستهگر، یعقوب و کریمی، محمدقاسم (1395). ارائه الگوی روش تحقیق ترکیبی در شهرسازی، مطالعات محیطی هفتحصار، 18 (5)، 52-31.
کلانتری، رضا، معینی، علی، صفری، حسین و عربسرخی، ابوذر (1399). ارائه چارچوب مفهومی، برای سنجش عملکرد زنجیره تامین خدمات امنیت اطلاعات مبتنی بر رویکرد فراترکیب و روش دلفی فازی، فصلنامه مدیریت صنعتی، 12 (1)، 46-25
گلپاش، حلیمه (1394). تحلیل محتوای عنوان و نوع روش پژوهش پایاننامههای تحصیلات تکمیلی علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران در سالهای 1388-1393، دانشگاه بیرجند، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
محقر، علی، انصاری، منوچهر، صادقیمقدم، محمدرضا و میرکاظمیموعود، محمد (1397). فرا ترکیب روشهای مدلسازی سیستم های پیچیده فنی اجتماعی با رویکرد پارادایم چندگانه- روش شناسی چندگانه، فصلنامه مدیریت صنعتی، 10 (2)، 278-247
محمدنژاد شورکایی، مجتبی، جشنی آرانی، مجتبی و یزدانی، حمیدرضا (1390). فراروش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایاننامههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران، چشماندازمدیریتبازرگانی، 39 (6)، 141- 164.
محمدیفر، جبرئیل ( 1397). تحلیل محتوای موضوعی و روششناسی پایاننامهها و رسالههای تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز از ابتدای سال 1390 تا پایان سال 1396، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانششناسی، دانشگاه تبریز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
References
Alijani, Rahim (2016). Comparative study of scientometric methods of Internal and external research and presenting a model for evaluative studies, PhD thesis in Information Science and Science, Mashhad Faculty of Educational Sciences and Psychology, Payame Noor University. (in Persian)
Asadollahi Baneh Kaghi, Akram (2010). A Survey of Research Methodology in Communication Sciences Students' Theses, Master of Social Communication Theses, Allameh Tabatabaei University, Faculty of Social Sciences, Tehran. (in Persian)
Azizi, Shahriar and Farhikhteh, Fatemeh (2013). Content analysis, correspondence and meta-method of marketing dissertations in selected universities of Tehran, Journal of Business Management, 5 (3), 105-124. (in Persian)
Briarpour, Rabab (2010). Analysis of scientific publications produced in the fields of bibliometrics, information science in the Dialog database in order to find differences and similarities between these three fields and their demarcation in the evaluation of scientific productions, Master Thesis in Library and Information Science Faculty of Educational Sciences and Psychology, Shahid Chamran University of Ahvaz. (in Persian)
Demirok, M.S., Baglama, B., & Besgul, M. (2015). A Content Analysis of the Studies in Special Education Area, 7th World Conference on Educational Sciences, (WCES-2015)
Edwards, M., Davies, M., & Edwards, A. (2009). What are the external influences on information exchange and shared decision-making in healthcare consultations: a meta-synthesis of the literature. Patient education and counseling, 75(1), 37–52.
Ferdowsi, Shahram, Mollai, Fatemeh, Hajipour, Bahman and Babaei Farajabad, Mahdieh (2010). Meta-method of marketing research in Iran: a myopia study of methods, Journal of Management Research in Iran, 23 (2). (in Persian)
Ghasemi, Hamid (2013). Content analysis of dissertations and dissertations in the field of physical education of Payame Noor University based on research methodology, new approaches in sports management, 1 (3), 74-65. (in Persian)
Golpash, Halimeh (2015). Content analysis of the title and type of research method of postgraduate theses of information science and knowledge of universities affiliated to the Ministry of Science, Research and Technology of Iran in 2014-2015, Birjand University, Faculty of Educational Sciences and Psychology. (in Persian)
Gustafson, D & Woodworth, C. (2014). Methodological and ethical issues in research using social media: a metamethod of Human Papillomavirus vaccine studies, Medical Research Methodology, 14 (127)
Ingstrup, M. (2015). A meta-method analysis of qualitative research examining positive youth development through sport, Journal of Exercise, Movement, and Sport (JEMS)
Kalantari, Reza, Moeini, Ali, Safari, Hussein and Arab Sorkhi, Abuzar (2020). Providing a Conceptual Framework for Measuring the Performance of Information Security Services Supply Chain Based on the Meta Synthesis Approach and Fuzzy Delphi Method, Industrial Management Quarterly, 12 (1), 46-25. (in Persian)
Kashmiri, Hadi, Peyvastehgar, Yaqub and Karimi, Mohammad Ghasem (2016). Presenting a model of combined research method in urban planning, Haft Hesar Environmental Studies, 18 (5), 52-31. (in Persian)
Kaushik, V., & Walsh, C.A. (2019). Pragmatism as a Research Paradigm and Its Implications for SocialWork Research, Social Sciences, 8(255), 1-17
Khan Dizaji, Amir Hussein (2011). Topics and Methods of Sociology Theses and Their Relationship: Critical Approach, Master Thesis in Sociology, Allameh Tabatabaei University, Faculty of Social Sciences, Tehran. (in Persian)
Mingers, J., & Leydesdorff, L. (2015). A Review of Theory and Practice in Scientometrics,
Mohagher, Ali, Ansari, Manouchehr, Sadeghi Moghadam, Mohammad Reza and Mirkazemi Mood, Mohammad (2018). A Meta Synthesis of the Modeling Methods of Complex Socio-technical Systems with a Multi Paradigm-multi Methodology Approach, Quarterly Journal of Industrial Management, 10 (2), 278-247. (in Persian)
Mohammadifar, Jibril (2018). Thematic content analysis and methodology of theses and dissertations of postgraduate studies in Mechanical Engineering, University of Tabriz from the beginning of 2011 to the end of 1396, Master Thesis in Information Science and Science, University of Tabriz, Faculty of Educational Sciences and Psychology. (in Persian)
Mohammadnejad Shourkaei, Mojtaba, Jashni Arani, Mojtaba and Yazdani, Hamidreza (2011). Meta-method of Research in the Field of Factors Affecting Customer Satisfaction: Document Analysis of Master's and Doctoral Theses of Tehran State Universities, Business Management Perspective, 39 (6), 141-164. (in Persian)
Papazadeh, Maryam (2013). Content analysis of master's and doctoral dissertations in the field of history and philosophy of education of Shahid Chamran University in terms of application of critical thinking components Peter Fasione, Shahid Chamran University of Ahvaz, Faculty of Educational Sciences and Psychology, Department of Educational Sciences. (in Persian)
Paterson, B., Thorne, S.E., Canam, C., & Jillings, C. (2001). Meta-study of Qualitative Health Research: A Practical Guide to Meta-analysis and Meta-synthesis, Emerald Group Publishing Limited
Pham, L. (2018). A Review of key paradigms: positivism, interpretivism and critical inquiry, School of Education, Med Progrom, DOI:
10.13140/RG.2.2.13995.54569
Ranjbari Sufian, Vajihe (2017). Thematic and methodological content analysis of dissertations and dissertations on postgraduate studies in the field of educational sciences, University of Tabriz, 1997-2016, Master Thesis in Information Science and Science, University of Tabriz, Faculty of Educational Sciences and Psychology. (in Persian)
Rezakhani Moghadam, Hamed, Shojaeizadeh, Davood, Nabiullah, Abdul Ahad and Moez, Soheila (2011). Content Analysis of Health Education Theses of Tehran University of Medical Sciences, Tarbiat Modares and Iran Medical Sciences in 2010-2011, Journal of Paramedical School of Tehran University of Medical Sciences (Payavard Salamat), 5 (1), 80-90. (in Persian)
Safaei, Behzad (2018). Perceptual Exploration and Improvement of Soft Business Technology Dissemination Process in Iranian Oil Industry, PhD Thesis in System Management, Faculty of Economics, Management and Social Sciences, Shiraz University. (in Persian)
Seifuri, Soheila (2013). A Study of Research in the Field of E-Learning from a Thematic Perspective and Research Methodology since 2001 in Iran, M.Sc. Thesis in Educational Planning, Bu Ali Sina University, Faculty of Literature and Humanities, Department Educational Sciences. (in Persian)
Seyedin, Mehrdad and Babalavaeji, Fahimeh (2009). Content Analysis of Master Thesis in Library and Information Science, Islamic Azad University, North Tehran Branches, Tehran Research Sciences, Ahvaz and Hamedan Research Sciences in 1993-2007, Payam Library Magazine, 15 (1), 121-95. (in Persian)
Zhao, S. (1991). Metatheory, Metamethod, Meta-Data-Analysis: What, Why, and How?, Sociological Perspectives, 34(3)
Zhong, B., Wua, H., Li, H., Sepasgozar, S., Luo, H., & He, L. (2019). A scientometric analysis and critical review of construction related ontology research, Automation in Construction, 101, 17–31