استرمن، جان (1395). تفکر سیستمی و مدلسازی برای جهانی پیچیده. (چاپ هفتم). (کورش برارپور، پریسا موسوی اهرنجانی، بنفشه بهزاد، مرضیه امامی، لاله رضایی عدل و حسن فغانی، مترجمان) چاپ هفتم، تهران، انتشارات سمت.
اسدی، مهدی (1392). مدل تعالی سازمانی EFQM ویرایش 2013. تهران، نشر طراحان هومن.
اکاف، راسل لینکلن (1377). بهینهسازی تصمیمات و پژوهشهای روش علمی. (منصور شریفی کلویی، مترجم). تهران: نشر آروین.
اکاف، راسل لینکلن (1380). برنامهریزی تعاملی: مدیریت هماهنگ با تحول برای ساختن آینده سازمان. (سهراب خلیلی شورینی، مترجم). تهران، انتشارات کتاب ماد.
الوانی، مهدی (1397). مدیریت عمومی. تهران، نشر نی.
جلوداری ممقانی، بهرام (1384). تعالی سازمانی. تهران، انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
حمیدی زاده، محمدرضا؛ ابراهیمی، ابوالقاسم (1391). ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 4(4)، 65- 78.
داوری، علی؛ رضازاده، آرش (1393). مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزارPLS (چاپ دوم). تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
رضایی، کامران؛ استادی، بختیار (1386). استاندارد 9000:2005 ISO. تهران، انتشارات آگاه.
عبادی ضیایی، علی (1392). مطالعه تطبیقی تقش مدیریت دانش در تعالی واحدهای کسبوکار و بهبود فرایندهای بانکی. ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران.
لوئیس، مایکل؛ اسلک، نایجل (1388). استراتژی عملیات (استراتژی تولید و خدمات). (سید محمد معطر حسینی، علی حسینزاده ماشان و امیر میرزاده فیروزآبادی، مترجمان). تهران، انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
مونتگومری، داگلاس (1397). کنترل کیفیت آماری. (رسول نورالنسا، مترجم). تهران، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
References
Ackoff, R. (1998). Optimizing the decisions and research of the scientific method. (L. Sharifi, Trans). Tehran, Arvin Press. (in Persian)
Ackoff, R. (2001). Intravtive Planning. (S. Khalili Shoorini, Trans.). Tehran, Mad. (in Persian)
Alvani, S. (2018). Management. Tehran, Ney Press. (in Persian)
Asadi, M. (2013). EFQM Excellence Model. Tarrahan Hooman. (in Persian)
Bal, A., Banerjee, M., Chakrabarti, A., & Sharma, P. (2018). MRI Brain Tumor segmentation and Analysis using Rough-Fuzzy C-Means and Shape Based Properties.
Computer and Information Sciences. DOI:
10.1016/J.JKSUCI.2018.11.001
Chuang, K.S., Tzeng, H.-L., Chen, S., Wu, J., & Chen, T.-J. (2006). Fuzzy c-means clustering with spatial information for image segmentation. Computerizes Medical Imaging and Graphics, 30(1), 9-15.
Conti, T. (2007). A history and review of the European Quality award model. The TQM magazine 19, 42-61.
Davari, A. & Rezazadeh, A. (2013). Structural equation modeling with PLS software. Jihad Daneshgahi Publishing Organization. (in Persian)
Devies, J. (2008). Intergration: is it the key to effective implementation of the EFQM Excellence Model? International Journal of Quality & Reliability Management, 25(4), 383-399.
Ebadi Ziaei A. (2013). Comparative study of knowledge management in excellence of business units and improvement of banking processes. 6th National Conference on Knowledge Management. Tehran. (in Persian)
Ford, A. (1999). Modeling the Environment. Washington, DC: Island Press.
Hamidizadeh, M. & Ebrahimi, A. (2012). Provide a model for measuring the quality of hardware and software services in the banking industry. Journal of Business Management (JBM), University of Tehran. (in Persian)
Hathaway, R., & Bezdek, J. (2001). Fuzzy c-means clustering of incomplete data. IEEE Trans. Syst. Man. Cybrn, 31(5), 735-744.
He, Y., Jiao, J., & Shu, H. (2018). The optimization of Chinese power grid investment on transmission and distribution tariff policy: A system dynamics approach. Energy Policy, 113, 112-122.
Hornby, A.S. (2000). Oxford Advanced Learner's Dictionary. U.K.: Oxford University.
Huang, H., Wang, J., Han, Y., Wang, L., & Li, X. (2018). Assessing impact of water regulation on alleviating regional water stress with a system dynamics model. Water Science & Technology, 19(2), 635- 643.
Jelodari Mamaghani, B. (2005). Organizational Excellence. Iran Industrial Education and Research Center Press. (in Persian)
Montgomery, D. (2018). Statistical Quality Control. (R. Nooro Sana, Trans.) Iran University of Science and Technology Publications. (in Persian)
Morecroft, J., & Sterman, J. (1994). Modeling for Learning. Portland, OR: Productivity Press.
Omogbai, O., & Salontis, K. (2017). The implementaion of 5S lean tool using system dynamics approach. procedia CIRP 60, 27th CIRP Design Conference, (pp. 380-385).
Peng, S.-J., Lee, C.-c., Wu, H.-M., Lin, C.-J., Shiau, C.-Y., Guo, W.-Y. (2018). Fully automated tissue segmentation of the prescription isodose region delineated through the Gamma Knife plan for cerebral arteriovenous malformation (AVM) using fuzzy c-means (FCM) clustering. NeuroImage: Clinical.
Rebs, T., Brandenburg, M., & Seuring, S. (2019). System dynamics modeling for sustainable supply chain management: A literature review and systems thinking approach. Journal of Cleaner Production, 208, 1265-1280.
Rezaei, K. & Ostadi, B. (2005). ISO9000:2005. Tehran, Agah.
Richardson, G. (1996). Modelling for Management (Vol. 2). Aldershot, UL: Dartmouth Publishing Co.
Rodrigues, Z. M., & Alvarez, J. M. (2014). Does the EFQM model identify and reinforce information capability? Social and Behavioral Sciences, 109, 716-721.
Sayyadi, R., & Awasthi, A. (2020). An integrated approach based on system dynamics and ANP for evaluating sustainable transportation policies. International Journal of System Science: Operations & Logistics, 7(2), 182-191.
Singh, R., & Modgil, S. (2019). Assessment of Supply Chain Flexibility Using System Dynamics Modeling. Global Journal of Flexible System Manahement, 20, 39-63.
Slack, N. & Lewis, M. (2009). Operations Strategy. (S. Hoseini & A. Hoeinzadeh, Trans.) Amirkabir University Publications. (in Persian)
Sterman, J. (2015). Business Dynamics: Thinking and Modeling for a Complex World. (K. Bararpoor, B. Behzad, L. Rezaei Adl, P. Moosavi Ahranjani & M. Emami). SAMT Publications. (in Persian)
Wongrassamee, P., & Gardiner, J. (2003). Performance measurement tools: BSC and the EFQM excellence model. Measuring Business Excellence, 7(1), 14-29.
Yang, M.M., Yang, Sh., Li, S.J. & Huang, Y.Y. (2017). Using System Dynamics to Investigate How Belief Systems Influence the Process of Organizational Change. System Research and Behavioral Science, 34(1), 94-108.